לייעוץ צרו קשר
Polygraph

עורך דין גירושין במרכז

עורך דין גירושין הינו עורך דין שבתפקידו לספק ייעוץ, הכוונה וייצוג משפטי ללקוחות העוברים תהליך גירושין או פרידה. לעורכי דין אלו מומחיות בדיני משפחה ומחזיקים בידע ובכישורים הדרושים לנווט במורכבות של הליכי גירושין. אחד מתחומי ההתמחות העיקריים של עורכת דין אולגה קוטלניקוב הוא דיני משפחה. לעורכת דין אולגה קוטלניקוב יש קשת רחבה של אחריות. היא אוספת מידע מלקוחותיה, מעריכה את מצבם הספציפי ומספקת להם הבנה של זכויותיהם וחובותיהם על פי החוק. עם מומחיות רבת שנים,היא עוזרת ללקוחותיה לקבל החלטות מושכלות לגבי משמורת ילדים, הסדרי ראייה, מזונות בני זוג, חלוקת נכסים והיבטים חשובים אחרים של גירושין.

לעורכת דין אולגה קוטלניקוב ישנה הבנה מעמיקה של המסגרת המשפטית סביב גירושין ואת ההשלכות הרגשיות והכלכליות הכרוכות בכך. התמחות זו מאפשרת לה לספק ייעוץ והכוונה מותאמים אישית, תוך הבטחה כי טובת הלקוחות שלה מוגנת לאורך כל התהליך.

בהליך הגירושין, ממלאת אולגה קוטלניקוב תפקיד מכריע בסיוע ללקוחותיה לנווט בהליכים משפטיים מורכבים ולהגן על זכויותיהם. היא בעצם משמשת כמגשרת בין הצדדים המתגרשים ומאפשרת תקשורת ומשא ומתן להגיע להסדר המספק את צרכי שני הצדדים וגם מבטיחה כי זכויותיהם המשפטיות של לקוחותיה נשמרים ודוגלים באינטרסים שלהם.

עורך דין גירושין במרכז להסכם גירושין הוגן

הסכם גירושין הינו מסמך משפטי מחייב המתאר את תנאי הגירושין. הוא מכסה היבטים שונים, כגון משמורת ילדים, הסדרי ראייה, מזונות ילדים, מזונות בני זוג וחלוקת רכוש ונכסים. אולגה קוטלניקוב מסייעת ללקוחותיה בעריכת הסכם מקיף והוגן המתייחס לכל הנושאים הנדרשים ומגן על זכויותיהם והאינטרסים שלהם.

עורך דין גירושין במרכז ובכל הארץ הוא שותף חיוני לכל מי שעובר תהליך הגירושין. באמצעות התמחות בדיני משפחה והבנת הניואנסים של הליכי גירושין, עורך דין יכול לסייע ללקוחות לנווט במורכבות מערכת המשפט, להגן על זכויותיהם ולהגיע לפתרון הוגן ומשביע רצון.

עורך דין גירושין – הסדרת פרידה רשמית

עורכי הדין לענייני גירושין הם עורכי דין המיומנים במגוון תחומים המצויים תחת דיני משפחה כגון: התרת נישואין, יישוב סכסוך, הסכמי גירושין ושלום הבית.

כאשר זוג נשוי מעוניין בפירוק התא המשפחתי ובגירושין, עליו להסדיר את הפרידה הרשמית באמצעות הסכם גירושין, המהווה הסכם חתום על ידי הצדדים ומאושר בבית דין הרבני או בבית המשפט המוסמך.
הסכם זה דן במספר סוגיות עיקריות:

חלוקת רכוש

חלוקת הרכוש אותו צברו בני הזוג במהלך שנות נישואיהם באופן הוגן, ברור ומוחלט. חלוקת הרכוש תכלול כל הון, נדל"ן, רכוש או זכויות בעלות ערך כלכלי, לרבות תכניות חיסכון פנסיוניות ואחרות.

ככלל, קובעים חלוקה שוויונית של הרכוש בין בני הזוג, ללא קשר לסיבת הפרידה וללא מתן עדיפות לכל צד. יחד עם זאת, חלוקת הרכוש בעת גירושין מצריכה תכנון מוקדם, חשיבה וגישור, כאשר מטבע הדברים לא כל נכס ורכוש ניתן לחצות לשניים. החלוקה תביא בחשבון נכסים בעלי ערך רגשי, תכלול את טובת הילדים והזכות להחזיק בציוד וברכוש המשמש אותם בהתאם להסדר המגורים, תבחן שווי של נכסים שבני הזוג (או מי מהם) אינו מעוניין להעמיד למכירה ותביא לאיזון משאבים הוגן.

בנוסף, תיתכן חלוקת רכוש הנשענת על הסכמים מוקדמים (למשל הסכמי ממון), אשר נחתמו בטרם הנישואים ולא הייתה כוונת שיתוף לגביהן, איתור מקרים בהם התקיימה הסתרה ו/או מכירה ו/או העברת נכסים משותפים לגורם שלישי שלא בתום לב, ונסיבות מורכבות נוספות.

ניהול נכון וליווי משפטי של חלוקת הרכוש באמצעות עורך דין גירושין במרכז ובכלל האזורים בארץ, חשוב במיוחד מאחר ומדובר בסעיף בהסכם הגירושין שלא ניתן יהיה לערער עליו בעתיד.

משמורת ילדים

ככלל, גירושי ההורים אינם גורעים מסמכויות שני הורים כאפוטרופסיים רשמיים של הילדים הקטינים המשותפים. לצד זאת, הפרידה דורשת הסדרה של מגורי הילדים, קביעת הורה משמורן ראשי או החלטה על משמורת משותפת ו/או הסדרי ראיה שיבטיחו קשר ונוכחות של שני ההורים בחיי ילדיהם הקטינים.

גירושין הם מצב המביא עמו לא מעט תסכול, כעסים הדדיים שמביאים לניהול הסכסוך ולחתירה להחלטות שאינן בהכרח לטובת הילדים.

מלבד רגשות תסכול וכעס גם נסיבות חיצוניות אחרות עשויות להוות גורם סכסוך בהחלטה על משמורת והסדרי ראיה, כמו למשל רצון של מי מן הצדדים לעבור ולהתגורר בעיר אחרת במטרה להסתייע בבני משפחה, בשל זוגיות שניה או בשל צרכי פרנסה. חשוב להעמיד את הצרכים הללו ונחיצותם בשלב קבלת ההחלטות, ובמטרה ליצור מבנה מתאים שאינו מעורר התנגדות ויהיה מוסכם על הצדדים.

חשוב לציין, עורך דין לענייני גירושין  כבר בשלב הראשון של הסכסוך והצהרת הכוונה על גירושין יכול לסייע לבני הזוג להגיע להסכמות ולהבנות, לגיבוש הסכם המתאים לצרכי של שני בני הזוג וילדיהם ולגשר על פערים.

בבחירה של עורך דין לענייני גירושין מומלץ להסתייע ככל האפשר בעורך דין המיומן בחתירה להסכמות ובניסוח הסכמי גירושין בהסכמה, ללא גרירת הסכסוך אל בתי המשפט.

מזונות

סוגיית המזונות במדינת ישראל היא סוגיה מורכבת, שנועדה לשמר את החובה על כלכלת הילדים על שני ההורים. סוגיה זו בישראל מתנהלת על פי שילוב בין הדין העברי השמרני לצד התייחסות ליברלית ושוויונית יותר הבוחנת את צרכי הילדים אל מול היכולות הכלכליות של שני בני הזוג, הסדרי המשמורת והנוכחות של הילדים אצל כל אחד מבני הזוג, האחריות על מימון ההוצאות השוטפות הכרוכות עם חינוך והשכלה של הילדים.

יחד עם זאת המחוקק קובע טווח מזונות מינימלי מחייב לילד, במטרה להבטיח את רווחתו. מדובר בבסיס בלבד והדיון בשווי המזונות וחלוקת הנטל מצריך כניסה לעובי הקורה והיכרות עם הנסיבות, המשאבים, הצרכים והייחוד הקיים בכל משפחה.

בשונה מפרק חלוקת הרכוש בהסכם גירושין אותו לא ניתן לפתוח מחדש לאחר ההסכם, את סוגיות המשמורת, הסדרי הראייה והמזונות ניתן יהיה לפתוח בשנית בעתיד, גם לאחר החתימה על ההסכם, אולם פתיחת ההסכם לדיון מחדש בבית המשפט ידרוש הוכחה של שינוי משמעותי בנסיבות.

על אולגה קוטלניקוב

עורכת הדין אולגה קוטלניקוב מסייעת בליווי וייצוג לקוחות בהליכי גירושין, בגישה החותרת להסכמות, לגישור פערים ופתרון סכסוכים תוך ראיית טובת הילדים והגנה על זכויותיהם.

צור קשר

כתובתנו

רחוב שנקר 35, חולון

טלפון

052-5654982

טופס יצירת קשר

"*" אינדוקטור שדות חובה

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
Open chat
הי. הגעתם למשרד עורכי דין ונוטריון אולגה קוטלניקוב