לייעוץ צרו קשר
Polygraph

עורך דין גירושין

עורך דין גירושין

תהליך הגירושין רצוף לרוב בסערות רגשיות, בחוסר ודאות ובבחירות קשות. גם לאחר שכבר הגעתם להחלטתה שהנישואים הסתיימו, עדיין אתם צפויים לחוות בעיות שעלולות להחריף את המחלוקות ולהגביר את הכעסים. במקרים כאלה ואחרים, עדיף שיעמוד לצידכם עורך דין גירושין שיגן על זכויותיכם.

מתי תצטרכו את שירותיו?

כול פעולה שלכם בתהליך הפרידה עלולה להשפיע על הסכם הגירושים, חשוב שתקבלו ייעוץ מקצועי מעורך דין גירושין בהקדם האפשרי. התייעצות עם עורך דין מומחה בתחום תעזור לכם לבחון את הגירושין ואת הזכויות המשפטיות שלכם, במגוון מצבים, כמו:

  • אתם רוצים לבחון את זכוייות שלכם.
  • אתם כבר חיים בנפרד.
  • אתם רוצים לסיים את הנישואים שלכם אבל לא יודעים איך להתחיל את התהליך.
  • אתם חושדים שבן/ת הזוג מתכנן/ת להיפרד ממך.
  • בן/ת הזוג מביע רצון לסיים את הנישואים.

2 מצבים לדוגמה, שבהם מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין גירושין:

בן/ת הזוג הגישה תביעת גירושין

אם בן/ת הזוג שלכם החל/ה בהליך גירושים עליכם לשכור עורך דין משלכם בהקדם האפשרי. זה קריטי לעבור את התהליך כשאיש מקצוע נמצא לצידכם לאורך כל התהליך ומגן על הזכויות שלכם. גירושים הם הליך קשה לכול המעורבים ולא אתגר שהייתם רוצים להתמודד אתו לבדכם.

פניה לעורך דין גירושין, מנוסה ובעל מוניטין, היא הצעד הנכון לקראת הגעה להסכם ידידותי שיאפשר לכם להתקדם בחייכם. בין אם הגירושים יגיעו לבית המשפט או לא, עורך הדין ידאג לכם ויפעל תמיד לטובתכם.

רווחת הילדים

כשההורים מרבים לריב ולהתווכח גם הילדים לא מאושרים. הילדים, שעדים למאבקים המתמשכים ולעוינות שבין הוריהם, נפגעים. למרות הקושי לספר לילדים שאתם עומדים להתגרש, לרוב זה עשוי להיות הפתרון הטוב ביותר לכול בני המשפחה. אחרי הכול, לילדים שלכם מגיע בית רגוע, בטוח ונעים יותר.

כשהנישואים מסתיימים אתם חייבים לשים את הצרכים של ילדיכם בראש סדר העדיפויות שלכם. עורך דין גירושין מנוסה, יעזור לכם להגן על טובת הילדים בתהליך הגירושין שלכם.

לבסוף, ׳לחיות באושר ועושר עצם היום הזה׳, זה רעיון נהדר עד שהחלום נשבר. אם הנישואים שלכם עומדים להסתיים בגירושים, עדיף להיעזר בעורך דין מומחה בתחום מוקדם ככול האפשר מאשר להתמודד עם המשבר הזה לבד.

צור קשר

כתובתנו

רחוב שנקר 35, חולון

טלפון

052-5654982

טופס יצירת קשר

"*" אינדוקטור שדות חובה

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
Open chat
הי. הגעתם למשרד עורכי דין ונוטריון אולגה קוטלניקוב