לייעוץ צרו קשר
Polygraph

עורך דין לענייני צוואות וירושות

עורך דין לענייני צוואות וירושות

צוואה היא מסמך המבטיח שהנכסים שלכם יועברו לאחר מותכם לאנשים שבחרתם. מדובר במסמך משפטי שיכול לציין לא רק את הרצונות שלכם לגבי רכושכם, אלא גם למנות את מי שינהל את העברת הרכוש למוטבים. מסיבות אלה ואחרות, חשוב לערוך צוואה בעזרת עורך דין צוואות וירושות.

שכירת שירותי עורך דין צוואות וירושות – למה הוא הכרחי?

שכירת עורך דין צוואות וירושות הכרחית כדי להבטיח שהצוואה אכן תשקף את הרצונות שלכם, ושיהיה לה תוקף חוקי. אם אתם תוהים מתי אתם עשויים להזדקק לשירותיו של עורך דין בענייני צוואות וירושות, הנה 5 דוגמאות:

  1. כשאתם רוצים לנסח צוואה ספציפית

עורך הדין יעזור לכם לבחור בדרך הטובה ביותר להשגת יעדי הירושה שלכם, במיוחד אם היחסים בין בני המשפחה הם מאתגרים. עורך דין צוואות וירושות מצויד בכישורים ויעדה הדרושים כדי להכין את הצוואה. בנוסף, עורך הדין יוכל לפעול כצד שלישי (או עד) ניטרלי אם אדם כלשהו יערער על תוקף הצוואה והמחלוקת תגיע לבית המשפט.

  1. כשאתם רוצים לשנות הצוואה שנערכה בזמנו

כתבתם צוואה, אבל בינתיים דברים השתנו בחיים. אולי התגרשתם, התחתנתם או הבאתם ילד לעולם… נסיבות חיים שכאלה הם זמן מעולה לבחינה מחדש של הצוואה כדי לעדכן אותה. שיתוף עורך דין בעדכון הצוואה, יעזור לכם לוודא שכל הסעיפים בצוואה אכן מעודכנים לפי רצונכם ומתחשבים בנסיבות החיים שהשתנו.

  1. כשאין לכם זמן או רצון להשקיע וללמוד כיצד כותבים צוואה

אמנם, יש היום משאבים מקוונים רבים לכתיבת צוואה, אבל לפני שתוכלו להתחיל בהליך המקוון בוודאי תצטרכו קודם כל לקרוא על ההיבטים השונים הקשורים לכתיבת צוואה.

עורך דין טוב לענייני צוואות יוכל לשאול אתכם כמה שאלות מפתח כדי לעזור לכם לכתוב את הצוואה המותאמת לרצונות שלכם ואם יש צורך, להוסיף כל מסמך משפטי רלוונטי. לא תמיד אנשים יודעים אילו מסמכים נוספים נדרשים כדי לתמוך בצוואה, או כיצד לנסח את הצוואה שלהם בצורה הטובה ביותר כדי למזער תביעות אחר כך. אתרים מקוונים לא יעזרו לכם לעשות זאת.

  1. כשאתם רוצים לכתוב צוואה ללא טעויות

אנשים שמחליטים לכתוב צוואה בחיפזון וללא מחשבה תחילה עלולים להסתכן בצוואה שלא תיחשב כחוקית. למרות שהדברים נראים פשוטים, אנשים שוגים ברישום תאריך, בשמו או במספר תעודת הזהות של המוטב או לא ממנים אפוטרופוס לילדיהם הקטינים. פניה לעורך דין לענייני צוואות וירושות, תבטיח שהוא מכיר את כל המורכבויות ויוודא שהצוואה תהיה מושלמת וללא טעויות.

  1. כשאתם רוצים להבטיח שהנכסים שלכם יחולקו לאנשים הנכונים

עורך דין עם ניסיון בתחום צוואות וירושות יוכל להבטיח שהנכסים שלכם יחולקו לפי רצונכם, בעיקר אם הדינמיקה המשפחתית שלכם מורכבת. עורך הדין יידע כיצד לנסח את הצוואה באופן שיבטיח כי הנכסים שלכם אכן יחולקו כפי שביקשתם ליורשים הנכונים, ובו בזמן גם יפחית את הסיכון שמישהו ינסה בעתיד לאתגר את הצוואה שלכם מבחינה משפטית.

צור קשר

כתובתנו

רחוב שנקר 35, חולון

טלפון

052-5654982

טופס יצירת קשר

"*" אינדוקטור שדות חובה

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
Open chat
הי. הגעתם למשרד עורכי דין ונוטריון אולגה קוטלניקוב